Vaparna 12 dagar!

I lördags blev valparna 12 dagar gamla. Så på lördagen åkte jag och Ullis ut till Håkan och Karina på förmiddagen. Bilresan dit känns nästan alltid så mycket längre än vad den i själva verket är! Jag kommer ihåg första gången jag skulle få se valparna så kändes det som jag satt i bilen på väg dit i en envighet!
Efter en liten stund kom Filippa och Maria. Vi fikade och gosade med valparna, efter några timmar kom även en valpköpare. Men det stora som hände i lördags var att alla valpar fick sina kennelnamn! Som tema på namnen valde vi blommor.

Valpnamnen:

Huntrets Vitsippa
Huntrets Tussilago
Huntrets Akleja
Huntrets Skilla
Huntrets gul(a) fetknopp
Huntrets Smörblomma
Huntrets Blåklint
Huntrets Krokus



Det är väldigt svårt att få bra bilder i valplådan.. Man vill ju inte ta med blixt och störa valparna på de viset. Sen så är dom inte stilla en sekund förutom när dom sover. Så tyvärr blir bilderna väldigt korniga och oskarpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0